Sunday 30 December 2012

aksi panas ambang Tahun Baru>>>2013






assalamualaikum dan ape cerrr semua..
malam tahun baru akan tiba,apakah tahun ini pun berlaku gejala sosial yang negatif juga?
ramai yang sudah tahu apa akan berlaku pada malam tahun baru,dimana pada malam itu juga akan berlaku seks bebas,mat rempit makin menjadi jadi,perlakuan bebas menjadi jadi,minum arak dikalangan orang melayu semakin hebat,dan dadah menjadi popular.gadis remaja berfoya foya.dan paling menyayat hati,apabila dara menjadi mangsa.
apakah itu juga akan berlaku?? tidak dinafikan.semuanya berpunca hendak mengikut orang barat menyambut tahun baru.
aksi remaja liar.

bagi kidal dimalaysia ini semakin parah dengan gejala sosial yang negatif ini,tidak salah untuk berhibur,tapi ada batasnya sebagai seorang islam dan orang timur harus jaga tatasusila yang selama ini kita pegang.

aksi mat rempit

mat rempit pula dengan gayanya tersendiri,menunjuk aksi yang berbahaya untuk mendapat populariti yang MURAH.tidak payah lah nak jadi popular dengan kehebatanmu wahai si rempit,tak MATI taper,kalu mati tiada penyesalannya tahu..

pub dan disko jadi kunjungan


ini lah jadinya jika dimalaysia mempunyai tempat yang bebas untuk berhibur dengan syaitan.
disko dan pub menjadi pujaan,tempat dapat merasa dan dirasa,diraba tidak terkira,nafsu menjadi yang pertama,iman jatuh tidak terkira,membuat ramai yang hilang dara.


adakah kita semua nak ini BERLAKU!!!!!

KIDAL sarankan agar malam tahun baru kita sama-sama ke masjid untuk bersyukur atas umur yang dipanjangkan oleh allah.dapat nikmat tahun baru.bukannya kita sia siakan hidup ini.semoga allah berkatkan diri kita ini iek...panjang benar kidal celoteh..hehe 
ok daaa...

0 comments:

sertailah kami.

nuffnang ads


Blogger Backgrounds
 

Kidal nak cer nie!!!!!! Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008