Sunday 18 November 2012

ADIk ku berjaya!!!


alhamdulillah,kejayaan hari ini telah diperolehi oleh adikku ahmad ali'min,yang aku dan keluarga memanggilnya dengan gelaran mad.aku hampir menangis kerana begitu gembira pencapaian adikku dalam upsr dengan mendapat 5A.Itulah berkat dan usaha adikku yang gigih belajar demi mencapai impian dan kejayaan dia.aku begitu gembira sekali..ape ape pown aku harap adikku terus berjaya hingga ke menara gading bagi mencapai impian dia.Gud luck mad.YANG(gelaran aku dalam family) harap mad teruskan usaha k..ape ape pun TAHNIAH mad..

1 comments:

siti zulaikha on 24 November 2012 at 05:50 said...

assalamualaikum.. tahniah.. :)

sertailah kami.

nuffnang ads


Blogger Backgrounds
 

Kidal nak cer nie!!!!!! Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008