Friday 16 November 2012

cara mengubah kehidupan


assalammualaikum dan  salam sejahtera.
peluang yang dinantikan amat bermakna bagi seorang insan yang masih belajar dan menginginkan satu platform mengubah kehidupan telah ditemui.Aku seorang manusia biasa seperti orang lain,yang mempunyai banyak impian,dan matlamat yang aku inginkan itu dapat dari hasil usaha dengan platform yang aku temui,dan sahabatku telah banyak menolong aku untuk mendapatkan peluang ini.dari seorang insan biasa,aku ingin menjadi seorang yang biasa pendapatan walaupun seorang pelajar.alhamdulillah syukur aku telah berjaya pendapatan yang tidak disangkakan.mungkin anda tertanya-tanya bagaimana hendak mengubah kehidupan kan?aku adalah seorang yang susah percaya dengan bisnes online,bagi lah seorang yang pakar sekalipun,aku akan selidik dari satu persatu,kaji sedalam dalamnya.barulah aku menyedari bahawa jika peluang ini aku sia siakan maka aku adalah orang yang rugi.jika dari dulu alasan itu adalah batu penghalang bagi aku,hari ini alasan untuk ubah kehidupan tiada dalam permikiran aku.jika dahulu aku lihat bagaimana seorang pelajar luar negara seperti Mark Elliot Zuckerberg telah berjaya menjadi jutawan muda dari hasil facebook yang kita guna hari hari tanpa kena bayaran,percuma aje..tapi bagaimana mark elliot zuckerberg berjaya menjadi jutawan muda??pernah tak anda terfikir??selain itu juga kita lihat situasi kita dari kecil hingga dewasa,television sentiasa kita tonton,tapi tiada bayaran yang kita kena cas dari television kan?tapi bagaiman diorang boleh bayar gaji beribu ribu pekerja kan?siap boleh jadi orang kaya lagi..situasi ini yang aku ingin ketahui,akhirnya aku temui cara untuk menjana pendapatan dan mengubah diri aku.platform itu adalah website malaysia yang diberi nama joowaal.comdengan joowaal.com aku telah mendapatkan sistem yang berkualiti,berbaloi dan berjaya menjadikan diriku berjaya bersama dengan MIG ACADEMY yang membantu aku dari segi kelas yang memberi inspirasi terhadap aku untuk terus bersama sama dalam platform ini.untuk keterangan lanjut boleh hubungi aku di talian 0174814250(E.ANAS)0174326772(E.FARID)0108926877(E.SYAFIQ@BOB)


0 comments:

sertailah kami.

nuffnang ads


Blogger Backgrounds
 

Kidal nak cer nie!!!!!! Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008