Monday 26 November 2012

koNvoi menGGila...!!


HAha.. baru abis rest nie..letih btol konvoi pagi tadi...tapi seronok la jugak dapat berkonvoi dengan member member..dah sebelum aku menempuh cabaran dengan laluan highway selatan-utara,macam macam perkara terjadi....hihi :).bermula perjalanan jam 11.30p.m .
dengan laluan yang sepi,tambahan angin sempoi-sempoi,kesejukan angin malam memang berlainan.
tiba-tiba zuppppppppppppppp........aku rasa macam sesuatu lalu didepanku.
sepantas kilat aku break motorku...dengan tetibanya motorku mengelongsor ......
alhamdulillah syukur..aku masih dapat mengawal motorku ini,
tapi aku teruskan jugak perjalanan aku..namun  ntah satu kejadian telah menimpa kawanku..
dia telah..........................................................................................(tunggu lepas nie..aku akan cer,kidal akan cer k...

0 comments:

sertailah kami.

nuffnang ads


Blogger Backgrounds
 

Kidal nak cer nie!!!!!! Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008